poniedziałek, 7 grudnia 2015

Help me ! plizzzz :(

Cześć !
Mam do Was nietypową prośbę :D I w dodatku prośba to nie byle jaka :P
 Ale może zacznę od początku :)
Otóż, zanim poznałam R. to trochę się malowałam, no nie byłam jakąś ekspertką, no ale zawsze coś tam na buziuni mej było :P. No,  ale po pewnym czasie, gdy moje szczęście ze mną zamieszkało, widziało mnie w najgorszych odsłonach, a mimo to mówiło jaka to ja piękna nie jestem, to stopniowo mi się odechciewało..do tego stopnia, że teraz całkowicie się nie maluje, nawet rzęsy cienia ze 100 lat nie widziały :P... Kiedyś nie do pomyślenia, teraz codzienność. ( okropne wiem xD )
No tak sobie egzystowałam do momentu, aż mój ukochany nie zamówił mi subskrypcji z Shiny Boxa, co wiąże się z różnej maści kosmetykami, czy to do pielęgnacji, czy do upiększania.
Przy pierwszym pudełku nic nie poczułam. Przy drugim, trzeci, też nie, ale potem coś zaczęło mnie szturchać po żebrach, aż w końcu dotarło.Kompletnie olśnienie!
 Boże dziewczyno, jak Ty się zapuściłaś !
Podeszłam do lustra i jak nie ja. Blada, zmizerniała, taka..smutna.
No i w końcu podjęłam decyzję, a jakże :P
 Basta, dość już obiboctwa. Czas wrócić do gry ! 
No i teraz czas na prośbę :P Dawno nie siedziałam w tym temacie, jestem 100 lat za murzynami, wielu rzeczy mi brakuje, a ponieważ tyle się nowych dobrodziejstw pojawiło odkąd zaniechałam
 " malarstwa " ( :P ) więc teraz kompletnie nie wiem na co stawiać...
I tu mam kilka pytań :D :

1) co do pielęgnacji twarzy ? Mam bardzo suchą cerę, skóra schodzi, pęka, no mówiąc krótko nie korzystna, ale też bardzo kapryśna, dużo kosmetyków ją uczula, próbowałam kilku kremów z Shiny Boxa, ale niestety krostki, plamy na całej twarzy, a jak swędzi... więc co mam wybrać ? Doradźcie coś :(
2) Mam jakiś puder, bronzer, róż, ale pędzli żadnych, a ponieważ wcześniej używałam tylko pudru i to z gąbeczką, na pędzlach absolutnie się nie znam :( - stąd pytanie jakie wybrać ? Jakie do pudru, jakie do różu, a jakie do cieni ? I jaki rodzaj, długie, krótkie, grube, cienkie, skośne, proste. Kompletnie nie wiem z czym to się je :(
3) Mam problem z wypadaniem rzęs, więc jakieś serum, czy odżywkę może ? Znacie coś fajnego, polecicie ?  :(
4) Pewnie jakaś baza pod podkład też by się przydała, ale kompletnie nie wiem jaka, i oddzielnie do twarzy i do powiek, tak ? W tej dziedzinie, jak łatwo się domyśleć, także brak u mnie jakiegokolwiek pojęcia, więc też gorąco proszę o pomoc :(
No i nie wiem przyda się coś jeszcze ? Bo już wyszłam z prawy, z rok się nie maluje, jak nie lepiej, jedynie co robiłam to brwi regulowałam :P Ale tak przecież nie można.
 Toteż każda pomoc się przyda, chociaż malusieńka, nie odmówię a wręcz dozgonnie będę wdzięczna :)
                                                                                                                       
                                                                                                                         Z poważaniem,
                                                                                                                Zdesperowana Baba (j)Aga :(





18 komentarzy:

  1. Do pielęgnacji twarzy polecam kremy Evree, bo są tanie i mają wspaniałe składy. Co do pędzli to całą historię można by było napisać :) Polecam poskakać po blogach, na pewno coś znajdziesz :) Serum do rzęs nie używam, ale wiem, że dziewczyny chwalą Revitalash. Najlepsza baza jaką miałam to Smashbox, ale mam tłustą cerę, więc nie wiem jakby się spisała na Twojej :) Jeśli chcesz rozpiszę Ci podstawy, ale to mi zajmie trochę czasu, więc będziesz musiała poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym, bardzo, ale to bardzo wdzięczna. Oczywiście jeśli to nie problem, rozumiem, że każdy ma swoje życie, więc jeśli to kłopot zrozumiem :) i tak bardzo ślicznie dziękuje za komentarz :)

      Usuń
    2. Zaraz zapiszę w kalendarzu i odezwę się za jakiś czas :) A co do komentarza to nie ma sprawy :) Każdy z nas kiedyś zaczynał :) I ja dziękuję, że byłaś u mnie :) To dla mnie wiele znaczy :)

      Usuń
    3. No coś Ty, ja nie zrobiłam nic, w przeciwieństwie do tego co Ty chcesz zrobić dla mnie, to ja Ci dziękuje i bije pokłony :) dziękuję dziękuję dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  2. Co do kosmetyków nawilżających skórę to tak samo jak Madzia polecam Evree, są lekkie, dobrze się wchłaniają, jeśli skóra tak mocno się wysusza polecam kupić sobie olejek + kremik np Magic Rose, właśnie z Evree :) Nie wiem w jakim wieku jesteś, ale z pewnością poświęcając chwilkę, znajdziesz z gamy ich produktów duet dla siebie idealny :)
    Co do pędzli, moim zdaniem 3 to minimum + gąbeczka, jajko do nakładania podkładu :) Jak już rozprowadzisz podkład (co do bazy pod podkład to niestety nie doradzę, bo sama takowej nie używam, bo moja skóra lubi się zapychać, a to zaraz jakaś krosteczka wyskoczy;)) do nałożenia różu i lekkiego konturowania twarzy bronzerem, wystarczy duży, puchaty pędzel skośny, kolejny niezbędnik to pędzel do pudłu, również duży i puchaty ale nie ścięty i pędzelek półokrągły do nakładania cieni :) Brwi śmiało możesz stylizować, i czesać aby nadać im ładny kształt, wyczyszczoną szczoteczką po starym tuszu :) Dobrze by było, żeby te podstawowe pędzelki były dobrej jakości i z naturalnego włosia, będziesz się nimi długo cieszyć :)
    A co do rzęs jestem w trakcie testowania odżywki Revitalash, rozpoczął się dopiero 3 tydzień więc za dużo jeszcze nie mogę powiedzieć, ale domowym sposobem jest smarowanie ich olejkiem rycynowym, który odżywia i wzmacnia włoski, więc może warto od tego zacząć? :) Mam nadzieję, że chociaż odrobinkę pomogłam i jak coś to pisz śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wszelkie porady ślicznie dziękuję! Strasznie mi pomogłaś na prawdę :* chętnie to sobie zapisze w notesiku do czasu, aż wszystkiego nie wcielę w życie, zwłaszcza to z olejkiem rycynowym, na prawdę ślicznie dziękuję! :* No i mam jedno pytanie..ale troszkę się wstydzę ;P

      Usuń
    2. cieszę się bardzo :*:) pisz śmiało :)

      Usuń
    3. Bo zaciekawiłaś mnie konturowaniem delikatnym bronzerem, tylko że nie mam pojęcia jak to się robi :< i to ja się cieszę, że dostałam tyle porad, dziękuję :*

      Usuń
    4. O konturowaniu można napisać książkę ;) ale na początek dobrze będzie jeśli określisz typ/kształt swojej twarzy. Możesz zrobić to przed lustrem lub cyknąć sobie fotkę na wprost i wtedy określić dokładny kształt. Następnie wpisujesz w google jak konturować np twarz trójkątną i czytasz, czytasz, próbujesz, zmywasz, czytasz, próbujesz, udaje się i jest super ;D buźki

      Usuń
    5. Wow..czarna magia xD Ale przynajmniej już wiem jak ma to mniej więcej polegać :) będę próbować do skutku, ślicznie dziękuję ! ( jak ja to ogarnę? :D )

      Usuń
    6. dasz sobie radę :) teraz będzie trochę wolnego na święta więc akurat będziesz mieć czas na naukę ;)

      Usuń
    7. No już na samą Gwiazdkę postaram się coś " zmalować " :P jeszcze raz za wszystko dziękuję :* :)

      Usuń
  3. Ja Ci powiem tak :D do twarzy na pewno cos dla cery wrażliwej skoro tyle rzeczy Cie uczula, uważaj na aloes, rumianek, olejek arganowy, bo one często właśnie uczulają, Tołpa ma świetne specjalistyczne kosmetyki do twarzy, sa droższe od tych zwykłych kosmetyków, ale mega dobre. do rzęs nie polecam revitalash bo on drogi jest a wszystkie te seurm mają w sobie i tak to samo więc po co przepłacać, polecam lashvolution, coś tam 4lashes, albo nawet l'biotica ma fajne serum do rzęs, albo po prostu olejek rycynowy bo to o niego się rozchodzi ;)
    a pędzle polecam Sunshade Minerals ;) To są moje pierwsze pedzle i sa idealne ;) polecam je dalej wszytskim i jak na razie nikt nie narzekal ;) Mozesz kupic zestaw pedzli to wteyd bedziesz miec z glowy wszystko ;) jako baze pod podklad polecam kobo taka biala buteleczka a pod cienie Ci nie pomoge bo ja uzywam czegokolwiek i w sumie wszystko sa w miare ok wiec tutaj nie mam jakiegos co na pewno bedzie idealny :)
    dzialaj dzialaj Kobietko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany dziękuję ! Tyle cennych rad i informacji :D niezwłocznie zapisuje to w swoim kajeciku :D Co do revitalash to faktycznie, widziałam cenę i tymczasowo mnie na nie nie stać :< ale za lashvolution się rozejrzę, dziękuję ślicznie :* A co do kobo, czy znajdę takie cudo w sklepach stacjonarnych ? ( tak jak mówię, długa przerwa mnie wykończyła i jestem 100 lat za murzynami :( )
      I dziękuje za doping, ślicznie na prawdę :* to wiele dla mnie znaczy :) Jak sobie wszystko spisze i dokładnie przemyślę na pewno wybiorę się do sklepów :)

      Usuń
  4. Już dla Ciebie całą rozpiskę :) Gdzie mogę napisać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże tak szybko ? Aleś Ty kochana !! <3 jakbym mogła prosić pod ten email : agnieszka.pacierpnik@gmail.com
      Nie wiem jak Ci dziękować, na prawdę..dziękuję, dziękuje ślicznie :*

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o pędzle to używałam różnych, ale na Twoim miejscu zaczęłabym od Hakuro, bo są dość tanie i można się sprawdzić. Do podkładu/pudru najbardziej uniwersalny H54, do różu H24 albo jakąś kuleczkę, do bronzera H24 albo RT expert face brush. Na początek przydałyby się jeszcze ze dwa do cieni (na całą powiekę i do blendowania) i do brwi, to chyba tyle;)

    Co do pielęgnacji, musisz być uważna, skoro wiele rzeczy Cię uczula. Ja bym zaczęła może od jakiegoś olejku na noc?

    OdpowiedzUsuń